Jysk er mere end halvvejs med "en af de største investeringer i virksomhedens historie"

Én af de største investeringer i virksomhedens historie.
Sådan betegner Jysk selv den transformation, som kædens butikker enten har undergået - eller skal undergå i løbet af den kommende tid.
Helt præcist har Jysk-kæden selv sat sig som mål at have rullet deres nye butikskoncept - Store Concept 3.0 - ud inden udgangen af 2024.
I øjeblikket er Jysk nået igennem 2000 af i alt 3200 butikker på verdensplan, og dermed mangler 1200 butikker stadig at blive en del af det nye Jysk-koncept.
- Vi er glade for, at vi nu har rundet 2.000 Store Concept 3.0-butikker, og vores arbejde fortsætter for at kunne præsentere konceptet i alle Jysk-butikker verden over. Vores butikskoncept er nøglen til at tiltrække, inspirere og overbevise eksisterende såvel som nye kunder til at handle hos Jysk, siger Carsten Nørgreen Weinkouff i en pressemeddelelse. Han er Executive Vice President for afdelingen Retail Development, Customer Service og Business to Business i Jysk-koncernen.
Jysk oplyser, at man - for at nå det erklærede mål om at nå de sidste 1200 butikker inden udgangen af 2024 - skal omdanne mere end én butik om dagen.
Derfor har man også etableret flere såkaldte butiksetableringsteams i alle de Jysk-lande, som de er til stede i.
Jysk beskæftiger på verdensplan over 30.000 medarbejdere.