23948sdkhjf

Jysk sætter turbo på marketing

Jysk har oprustet markant på marketingsiden med ansættelsen af Peter Kjeldsen som ny marketing og production manager.
Med lanceringen af Jysk Apartment i efteråret 2015 tog Jysk et stort skridt indenfor nytænkning af kædens markedsføring, og d. 1. april 2016 blev der taget endnu et hop fremad med ansættelsen af Peter Kjeldsen som marketing & production manager, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Peter Kjeldsen kommer fra en stilling som global group marketing manager hos Kompan, og med en fortid hos blandt andet Dansk Supermarked, Expert og som trainee hos Jysk har han masser af viden om, hvilke opgaver, der skal løses hos Jysk.

- Jeg er rigtig glad for at have fået muligheden for at komme tilbage til Jysk. Det er en virksomhed, der konstant har foden på speederen, når det gælder udvikling. Samtidig er Jysk en international virksomhed, hvilket også har været vigtigt for mig, siger Peter Kjeldsen.

Han fortæller, at Jysk Apartment for ham var med til at vise, at Jysk har modet til at gå nye veje og tilbyde spændende udfordringer.

Samtidig glæder han sig til igen at samarbejde med en række tidligere kolleger.

- Der har været mange faktorer, som har gjort, at valget faktisk ikke har været så svært, siger Peter Kjeldsen.

En af de kolleger, som Peter Kjeldsen bliver genforenet med i sit nye job, er Jysks marketingdirektør, Michael Gade, der ligeledes ser frem til samarbejdet.

- Det er et scoop, at vi har været i stand til at hente Peter til Jysk. Det skal også ses som et bevis på, at vi ønsker at tilføre Jysks marketing mere pondus og power, så vi kan flytte endnu mere i de kommende år, siger Michael Gade.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094