Bolia præsenterede for et par uger siden et særdeles stærkt 2011-regnskab med en salgsvækst på 30 procent og en femdobling af overskuddet til 12 mio. kr.
Adm. direktør Lars Lyse Hansen proklamerede ved den lejlighed, at virksomheden har givet sig selv den udfordring at genskabe sit butikskoncept med ambitionen om at åbne ”de mest innovative, inspirerende og elskelige møbelbutikker nogensinde oplevet”.
Den første af Bolias såkaldte oplevelsesbutikker åbnede i centrum af Oslo i december, den næste åbner i Danmark, Rosengårdscentret i Odense den 30. marts. Herefter vil kæden integrere de nye elementer i de øvrige 25 butikker over de kommende seks måneder.
- Et af de nye elementer som man vil kunne opleve er en touch-skærm, som er udviklet på en ny banebrydende teknologi, der giver vores kunder mulighed for at møde vores designere, se nye produkter og feature-film igennem en interaktiv oplevelse. Vi kalder det ”Bolia multi touch experience”, og det er blot et element af mange, som er integreret i de nye Bolia.com oplevelsesbutikker, fortæller Lars Lyse Hansen.
[flash][width]500[/width][height]390[/height][address]http://www.youtube.com/embed/v/13-NI2uLp8w[/address][/flash] |
