Hos Interiørshop har den såkaldte Black Week, ugen op til Black Friday, udviklet sig til at være årets største shoppinguge.
- Vi har generelt igennem 2025 oplevet vækst, men Black Week overgik vores forventninger, siger direktør Janus Mortensen i en pressemeddelelse.
Konkret var der en vækst på 55 pct. sammenlignet med tilbudsugen i 2024 hos design- og interiørfirmaet. Efterspørgslen fordelte sig ifølge firmaet både på større møbler og mindre gaveartikler, hvilket skabte fremgang i flere produktkategorier.
Væksten slog igennem på tværs af kanaler, og både online og i de fysiske butikker oplevede Interiørshop en stigning i kundetrafik og omsætning.
Eksempelvis tiltrak firmaets nye møbelhus i Ry mere end 300 kunder alene på Black Friday. Interiørshop A/S har også kontor og butik i Løsning mellem Horsens og Vejle.
Virksomheden forventer nu, at den positive tendens fortsætter i december og har derfor styrket både logistik og kundeservice.
| Regnskabsår | 2024 | 2023 |
| Valuta | mio. DKK | mio. DKK |
| Bruttofortjeneste | 8,7 | 8,0 |
| Resultat af primær drift | 1,3 | 1,3 |
| Resultat før skat | 0,5 | 0,0 |
| Årets resultat | 0,4 | 0,0 |
| Balancestatus | 38,3 | 28,0 |
| Egenkapital | 3,9 | 3,5 |
| Antal ansatte | 13 | 13 |
| Kilde: CVR | ||
