23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

Designfirma melder om rekorduge

Både online og i de fysiske butikker oplevede Interiørshop markant stigning i kundetrafik og omsætning i den sidste uge af november

Hos Interiørshop har den såkaldte Black Week, ugen op til Black Friday, udviklet sig til at være årets største shoppinguge.

- Vi har generelt igennem 2025 oplevet vækst, men Black Week overgik vores forventninger, siger direktør Janus Mortensen i en pressemeddelelse.

Konkret var der en vækst på 55 pct. sammenlignet med tilbudsugen i 2024 hos design- og interiørfirmaet. Efterspørgslen fordelte sig ifølge firmaet både på større møbler og mindre gaveartikler, hvilket skabte fremgang i flere produktkategorier.

Væksten slog igennem på tværs af kanaler, og både online og i de fysiske butikker oplevede Interiørshop en stigning i kundetrafik og omsætning.

Eksempelvis tiltrak firmaets nye møbelhus i Ry mere end 300 kunder alene på Black Friday. Interiørshop A/S har også kontor og butik i Løsning mellem Horsens og Vejle.

Virksomheden forventer nu, at den positive tendens fortsætter i december og har derfor styrket både logistik og kundeservice.

INTERIØR A/S
Regnskabsår 2024 2023
Valuta mio. DKK mio. DKK
Bruttofortjeneste 8,7 8,0
Resultat af primær drift 1,3 1,3
Resultat før skat 0,5 0,0
Årets resultat 0,4 0,0
Balancestatus 38,3 28,0
Egenkapital 3,9 3,5
Antal ansatte 13 13
Kilde: CVR

Se nøgletal for: {{ company.name }}
BREAKING
{{ article.headline }}
0.031|