23948sdkhjf

Danske udstillere: Vi er meget tilfredse

Omkring 50 danske møbelvirksomheder vendte søndag hjem efter syv hektiske dage i Köln. Wood Supply har talt med et par af dem.
Traditionen tro var den danske møbelindustri stærkt repræsenteret på Imm-messen, der sluttede søndag eftermiddag i Köln. Blandt disse var debutanten CoreOne, som har brugt Imm til at fremvise resultatet af et spændende samarbejde med designfirmaet Says Who.

- Som førstegangsudstiller på messen, og med en massiv satsning på nye design, kom vi naturligvis til Köln med store forventninger – og en lille smule nervøsitet. Men det er gået langt bedre, end vi havde turdet håbe, og perspektiverne i de ordrer og aftaler, vi har fået med hjem, er virkelig store, siger en særdeles tilfreds Peter Flaskager Laursen, administrerende direktør i CoreOne.

- Der er rigtigt mange mennesker i og omkring CoreOne, der har aktier i messeindsatsen, så vi er utroligt tilfredse med, at næsten alle eksisterende, og tilmed mange nye kunder, har kvitteret ved at tage størstedelen af de præsenterede produkter ind, fortsætter han.

Et nyt dynamisk Flexa
Omkring 142.000 besøgende lagde vejen forbi messehallerne i løbet af de syv dage. Fra arrangørernes side betegnes 2013-udgaven af Imm som en meget vellykket en af slagsen. Det er man enige i hos børnemøbelproducenten Flexa, der var taget fra Vejle til Köln med hele 52 produktnyheder og et splinternyt retailkoncept i bagagen:

- Jeg er meget tilfreds med resultatet. Vi har vist omverdenen et nyt dynamisk Flexa, og både nye og eksisterende kunder er begejstrede for de nye produkter. Vi er allerede i gang med at bearbejde de nye kontakter, vi har fået, siger CEO Carsten Madsen og tilføjer, at Flexa planlægger at lancere flere spændende koncepter og produkter i løbet af 2013.

Marketingchef Louise Witting var også med i Köln, og hun glæder sig over, at arbejdet med at skabe en ny visuel stil og brandidentitet ser ud til at give virksomheden et løft:

- Vores stand har virkelig været gennem fotograferet af både journalister og besøgende, som er vilde med det nye moderne skandinaviske look, siger hun.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094