23948sdkhjf

Tarkett satser på butiksgulve

Opkøbet af Marley Floors har åbnet nye døre for Tarkett. Med fotorealistiske gulve i et utal af forskellige mønstre og farver, forstærker Tarkett sin position på markedet inden for designgulve.
Satsningen fra Tarkett bygger på en øget efterspørgsel efter butiksgulve. Butiksdesign, og det at skabe sit eget præg, er i dag vigtigere end nogensinde.

Kundens indtryk af butikken hænger tæt sammen med butiksdesignet, og det indbefatter bl.a. også gulvet.

Ved årsskiftet lancerede Tarkett, Premier Collection og Reflections, som begge stammer fra Marley Floors.

Premier Collection er et heterogent vinylgulv, som fås som fliser og planker i fotorealistiske mønstre som sten, vand, marmor og græs. Gulvet har en total tykkelse på 2,5 mm, hvor mønstret ligger på en fotofilm, som beskyttes af et transparent slidlag på 0,9 mm.

Reflections er samme type fliser og planker, en kollektion i naturtro træ- og stenmønstre, dog tyndere, 2,2 mm tykkelse og med 0,6 mm slidlag.

Det kraftige slidlag på designserien gør gulvet ekstremt slidstærkt og er derfor velegnet til netop butikskæder, kontorer, storcentre og andre erhvervsområder.

Det brede program giver uanede designmuligheder – det er kun fantasien, der sætter grænser. Der er endvidere mulighed for at skabe sit eget individuelle design ved hjælp af dekorlister, border, logo/figurer, specielle størrelser og mønstre.

Tarketts designgulv findes i mere end 70 fantasirige mønsterbilleder, som skaber mulighed for mange interessante lægninger.

Kilde: Tarkett A/S. http://www.tarkett.com

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078