23948sdkhjf

Nye tider hos Nicholaisen

I 1993 startede far og søn, Niels og Jesper Nicholaisen, firmaet Nicholaisen, og nu hvor der er løbet 12 års renter på erfaringen, signalerer virksomheden nye tider med et nyt og enklere logo, tre nye medarbejdere til styrkelse af servicesiden samt helt ny kontorindretning i Hørning. Senere på året følger ny hjemmeside.
Det er nye tider hos Nicholaisen, men det ændrer ikke på virksomhedens overordnede mål om at sælge kundetilpassede løsninger, der skal forbedre kundens kapacitet, effektivitet og rentabilitet.

Visionen er fortsat at være den foretrukne leverandør af komplette maskinløsninger til den danske træ-, plast- og aluminiumsindustri.

Ikke bare maskinleverandør
- Hos Nicholaisen ser vi os selv som mere end blot maskinleverandør. Vi ser os snarere som rådgivnings- og sparringspartner for den enkelte kunde, og vi har i tidens løb leveret flere større projekter til nogle af landets førende køkken- og møbelindustrier, fortæller Niels Nicholaisen.

Rådgivningsrollen stiller større krav til virksomheden med hensyn til knowhow, indsigt i branchen og evnen til at sætte sig i kundens sted, og det stiller også store krav til kvaliteten af Nicholaisens produkter og ikke mindst til god kundeservice.

Nicholaisen har et godt og tæt samarbejde med nogle af markedets førende maskinproducenter, fortrinsvis gamle, hæderkronede tyske virksomheder, og derfor kan virksomheden tilbyde produkter af høj kvalitet baseret på gennemtestede konstruktioner og bygget af de bedste materialer.

- Vores leverandører har vi udvalgt med stor omhu, da de skal kunne opfylde de samme høje krav, som vi stiller til os selv med hensyn til kvalitet, service, stabilitet og leveringssikkerhed. En afgørende faktor for os er også, at vi har et tæt, personligt samarbejde med maskinproducenten og en fælles forståelse for vores rolle som problemløsere, siger Jesper Nicholaisen.

Niels og Jesper Nicholaisen Rollen som problemløser er en gennemgribende filosofi hos virksomheden, der har sat sig for at være der, når kunden har brug for det. Derfor har virksomheden altid et tema af kvalificere serviceteknikere, der er klar til at rykke ud med kort varsel.

Virksomheden har netop lanceret en ny mobility-løsning, så kunderne altid kan komme i direkte kontakt med en tekniker.

- Vi er der, når kunden har brug for os, og vi slipper ikke en opgave, før løsningen står klar til brug eller maskinen kører igen, slutter de to generationer Nicholaisen.

Kilde: Nicholaisen A/S. http://www.nicholaisen.dk



Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062