23948sdkhjf

Hurup Møbelfabrik fokuserer på individualisme

Individualisme vinder frem på de europæiske markeder, og dette benytter Hurup Møbelfabrik A/S i Thy som konkurrenceparameter, når kampen mod kineserne tages op.
De kinesiske møbelproducenter kan spytte lavprismøbler ud i meget høje styktal. Dette får den danske producent af polstermøbler til at lægge en strategi i den anden retning; nemlig at fokusere på individualitet.

- Selvfølgelig kan vi ikke konkurrere med kineserne, når det handler om de store volumenserier i det lave prissegment. Derfor er vi heller ikke en relevant leverandør til de helt store møbelkæder. Vi skal konkurrere på kvalitet, fleksibilitet og individualitet, siger Direktør Henrik Dam Jespersen, Hurup Møbelfabrik A/S, til ErhvervsBladet.

Et andet bærende element virksomhedens strategi er fabrikssalget direkte til kunderne, der med succes blev sat i søen for omtrent tre år siden.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081