23948sdkhjf

Møbelkæde inddrager iPhone i markedsføringen

Bolia tager nu nye midler i brug i kampen om kunderne. En ny applikation til Apples iPhone giver mulighed for at se kædens møbler direkte i det rum, man ønsker at indrette.
Bolia har i dette efterår lanceret et rekordstort antal produktnyheder, og salgsindsatsen understøttes nu af en applikation til iPhone.

Det mest bemærkelsesværdige i Bolia-applikationen er funktionen ”See it in your home”, hvor brugeren ved hjælp af kamerafunktionen kan placere fx en sofa i sin stue:

- Funktionen fjerner fuldstændig den problematik som mange kunder oplever, nemlig at kunne forestille sig det enkelte møbel i sit eget hjem, siger direktør Lars Lyse Hansen.

Funktionen følges op af en integration med sociale medier, så brugeren kan dele sit billede med familie og venner og af den vej få gode råd og inputs inden man beslutter sig.

Salgsvækst på 25 %
Bolia præsenterede i sidste uge sit 2009/10-regnskab , der bød på det første overskud i tre år, og samtidig er det lykkedes at øge efterårssalget med 25 % sammenlignet med i fjor.

Ifølge Lars Lyse Hansen kan fremgangen tilskrives en hel række af offensive tiltag som fx udvikling af et webbaseret indretningsprogram i 3D, introduktion af sansemarkedsføring og ikke mindst et nyt katalog med præsentation af de mange nye produkter:

- Alle de tiltag har givet os et fantastisk efterår med en salgsudvikling langt over vores forventninger, siger direktøren.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157