23948sdkhjf

Jysk runder 2500 butikker

Her klippede Lars Larsen selv den røde snor.
Ekspansion. Det har været et nøgleord for boligkæden JYSK, siden Lars Larsen åbnede sin allerførste butik tilbage i 1979.

I august 2017 åbnede butik nummer 2.500 i kæden, der i dag sælger alt til boligen i 48 lande på verdensplan. Og eventyret er langt fra slut.

- Planen har altid været, at Jysk skal være en verdensomspændende virksomhed, så vi har stadig masser af arbejde foran os. Men 2.500 butikker er også værd at fejre, og det gør vi selvfølgelig med masser af gode tilbud og konkurrencer, hvor kunderne kan vinde store præmier,” fortæller Lars Larsen, grundlægger og ejer af Jysk.

Kampagne fejrer Jysks udbredelse

De 2500 butikker fejres nemlig med en storstilet international kampagne, der sætter fokus på Jysks udbredelse og fortsatte ekspansion.

- At vi nu har så mange butikker og hele tiden åbner nye, er ikke blot en glæde for mig som købmand. Det kommer også kunderne til gode, fordi Jysk så kan være deres lokale ekspert inden for søvn og boligindretning. På den måde lever vi også op til vores mission om at være et godt skandinavisk tilbud for alle, siger Lars Larsen.

Stor tak til medarbejderne

Han sender samtidig en stor tak til de mange dygtige medarbejdere, der har skabt den store succes for Jysk.

- Det kræver dedikerede medarbejdere hele tiden at udvikle virksomheden, åbne nye butikker og sætte nye rekorder hvert år. Derfor vil jeg også sende en stor tak til alle de medarbejdere, der har været en del af at gøre Jysk til en succes, siger Lars Larsen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094