23948sdkhjf

Bank kender intet til erstatning

Konkursramte Edels Design Møbler meddelte i sidste uge, at Nordea havde accepteret et erstatningskrav på 43 mio. kroner. Det kender man dog intet til i banken.
I sidste uge meddelte folkene bag Edels Design Møbler, at de kunder, som har ventet på penge siden firmaets konkurs i september 2007, nu endelig kunne få erstatning.

Årsagen var, at Nordea havde accepteret et erstatningskrav på 43 mio. kroner som følge af en række omfattende vandskader tilbage i 2006, men det kender de imidlertid intet til hos Nordea:

- Det har intet afsæt i virkeligheden - der er ikke tale om en ny erstatning, og der har ikke været ny udvikling i sagen, siden den blev afgjort i retten sidste år, siger pressechef Claus Christensen Frederikssund Avis.

Også hos Forbrugerstyrelsen er overraskelsen over nyheden stor. Fuldmægtig Henrik Lundgaard Sedenmark har modtaget flere opkald fra kunder, der har penge til gode i møbelfirmaet:

- Det er synd for de mange mennesker, men det er desværre ikke vores bord længere, siger han.

Læs mere:
Omsider erstatning til møbelkunder

Kilde: Frederikssund Avis

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079