23948sdkhjf

Møblér har fundet sin kædechef

Hun skal især styrke markedsføringen, siger kædens bestyrelsesformand.
Siden sommeren har møbelkæden Møblér søgt efter den helt rigtige profil til en stilling som kæde- og marketingchef. Nu har Møblér ansat 44-årige Iglin Tanggaard, som kommer fra en stilling som marketing- og kommunikationschef i forsyningsvirksomheden Verdo.

Men hun er ikke uden møbelerfaring. I tre år bestred hun et marketingjob hos Bolia, og samlet har hun 20 års erfaring med detailhandel, blandt andet hos Føtex og indtil 2008 som kædechef for Punkt 1 og Expert, da selskabet bag stadig hed Elbodan.

- Efter knap to år med den nye kæde, oplever vi, at Møblér-konceptet er faldet godt på plads med koncept og sortiment, og både omsætning og bruttoavance udvikler sig positivt. Samtidig har vi erkendt, at det er på markedsføringen, vi endnu har meget at lære og udvikle, siger bestyrelsesformand Lars Bonderup Bjørn om den nye chefs opgave.

- Vi har derfor lagt vægt på at finde en ny kædechef, som er rigtig stærk på markedsføring og som kan udvikle kæden yderligere, også på andre områder, naturligvis, skriver Lars Bonderup Bjørn i en pressemeddelelse fra In2house, som er selskabet bag Møblér-kæden.

Møblér er en frivillig kæde af selvstændige butikker. Den blev dannet i starten af 2014 ved at sammenlægge kæderne Smag & Behag samt størstedelen af landets Danbo-butikker. 35 butikker er i øjeblikket en del af samarbejdet.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.082