23948sdkhjf

Rumas gør forhandlere til partnere

Større fokus på design hos kontormøbelvirksomheden, der har sat en ny forhandler-strategi i søen.
Rumas har netop implementeret en ny strategi over for de mange forhandlere. Ideen er blandt andet, at forhandlerne i højere grad skal være partnere, så salg af Rumas’ møbler i større grad gavner både forhandlere og slut-kunder.

Derudover har kontormøbelvirksomhedens salgsdirektør, Michael Arvin, været medinitiativtager til et øget strategisk fokus på design:

- Vi skal i højere grad være en designvirksomhed, der kan designe individuelle og kundetilpassede løsninger til den enkelte. Vi skal naturligvis fortsat have et bredt standardsortiment, men en stor del af vores omsætning skal også komme fra de skræddersyede totalløsninger, og det kan vi blandt andet via egne designere og møbelsnedkeri, fortsætter han.

Fest og farver på kontoret
Rumas har traditionelt set haft fokus på kontorinventar, og det vil fortsat være virksomhedens hovedfokus. Men firmaet tænker i dag kontormiljøer bredere end tidligere og leverer også løsninger til blandt andet kantiner, lounges og receptionsområder.

- Vi er i øjeblikket i gang med at retænke vores showrooms i København og Aalborg. Vi vil gerne lave væksthuse, hvor vi også præsenterer mere kreative kontormiljøer. På den måde kan vi være med til at flytte kundernes opfattelse af god indretning. Fremadrettet forventer vi at se færre sorte skriveborde og flere kontorlandskaber med mange farver, planter med videre. Vi tror på, at udviklingen vil gå fra hjemmekontor til, at hjemmet rykker ind på kontoret. Du skal føle dig hjemme på kontoret blandt andet via flere loungeområder og rum, der fremmer kreativiteten, slutter han.

Aktuelt er Rumas i samarbejde med fremtrædende indretningsarkitekter i gang på flere prominente adresser i København ligesom selskabet netop har lukket en samhandelsaftale med en stor, dansk telekoncern.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079