23948sdkhjf

BoConcept fik fornemt besøg i New York

Den danske møbelkæde BoConcept havde onsdag kongeligt besøg i en af kædens i alt 6 butikker i New York, hvor kædens nye møbelkollektion og det tilhørende katalog blev præsenteret for ledende skikkelser fra den amerikanske møbelbranche og presse.
Onsdag fik én af BoConcept's seks butikker i New York fornemt besøg.

H.K.H. Kronprinsesse Mary er netop nu sammen med Kronprins Frederik i New York som en del af 'Creative Nation'-fremstødet, der skal gøre USA endnu mere opmærksom på dansk design og dansk erhvervsliv generelt. 'Creative Nation' kampagnen fremhæver kreativitet som en grundsten i dansk økonomi og samler repræsentanter for mange af Danmarks førende virksomheder i en fælles præsentation af dansk tankegang.

Som en af Danmarks førende, internationale møbelkæder var BoConcept et oplagt valg som et punkt på de kongeliges program, der strækker sig fra tirsdag til fredag.

I BoConcepts butik i SoHo i New York handlede det om nytænkning og design i sin mest håndgribelige form. De fremmødte så eksempler på de mest markante nyheder fra den nye kollektion, og chefdesigner Morten Georgsen, havde taget turen over Atlanten og delte ud af sin viden om den kreative indsats bag de dristige design.

BoConcept takkede for Kronprinsessens besøg med en gave: To 'Aero' lænestole, som er kendetegnet ved et let og elegant design. Stolene bliver naturligvis standsmæssigt beklædt med BoConcept's eget Sazza stof med guld-metallic.


Kilde: BoConcept Danmark A/S - www.boconcept.com

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094