23948sdkhjf

3 ting, der giver din virksomhed større synlighed

Chancen for, at din reklamekampagne lykkedes afhænger ikke altid af størrelsen eller budgettet. Nogle gange kan selv de mindste ting sikre dig den bedste synlighed - især på den langsigtet bane.

Dette indhold er sponsoreret.

Helt nemt og uden alt for meget arbejde kan du øge virksomhedens synlighed i det offentlige rum. Her giver vi dig 5 bud, så er der ingen undskyldning

Alt med tryk!

Det er vigtigt at producere reklameartikler, som skaber en nytteværdi for dine medarbejder samt kunder. Hvis du lykkedes med dette vil din reklame kunne blive brugt igen og igen. Dette sikrer, at du hurtigt vil tjene udgifterne ind samt få fordele over længere tid. Der er mange måder at gøre dette på, men det er vigtigt, at du underspiller det en smule. Hvis kunden skal bruge dine reklamegenstande, skal de være af god kvalitet og uden alt for store og travle skrifttyper med dit logo over det hele.

Der er mange ting, hvor du kan printe virksomhedens tryk. Prøv f.eks. paraplyer med logo - nyttige og synlige på selv de dårlige dage. Giv dine medarbejdere en sportstrøje eller et par løbebukser med firmaets logo - bare på ryggen eller lign. Muleposer, termokander, kuglepenne - ja endda kufferter måske? Mulighederne er mange, så længe du sikrer dig, at produktet udgør en nytteværdi for kunden. 

Influencers på de sociale medier 

Det er over de seneste år blevet mere og mere populært at reklamere på de sociale medier. Man ser også oftere og oftere, at virksomheder indgår et samarbejde med forskellige offentlige personer. Dette skaber en kæmpe fordel for dig som virksomhed, da du kan målrette reklamen til en bestemt eller meget bred målgruppe. Derudover har mange forbrugere i det danske land en stærk relation til kendte på sociale medier og er derfor mere tilbøjelig til at købe ting, som anvendes af dem. Det er dog vigtigt, at reklamen ikke virker for malplaceret og påsat, da det kan skade mere, end det gavner. Sørg også altid for at overveje, om den valgte person passer til lige netop jeres virksomhed.

Outdoor reklamer

Du kan være næsten sikker på, at din målgruppe befinder sig på de danske kørebaner mindst én gang i døgnet. Derfor er det oplagt at placere din virksomhed i bybilledet, så potentielle kunder kan se, hvilke produkter du skaber. Bilreklamen placerer sig også meget i underbevidstheden og ender derfor sjældent som en reklame, man bliver træt af. Vælg f.eks. bilreklamer eller reklamer bag på busserne. Husk altid fængende farver og måske et strejf af humor, så det gør reklamen letfordøjelig for kunden.

Send til en kollega

0.063