Igennem mere end fem år har en af Danmarks største landsdækkende byggevarekæder, XL-Byg, scoret højeste point, når analyseinstituttet Millward Brown har spurgt danskerne, hvem de mener giver den bedste rådgivning i branchen. Og det får nu XL-Byg til at sende det kendte udtryk ”XL-Byg, så er du godt i gang” på pension.
Til gengæld har kæden fundet frem til et nyt slogan, der skal afspejle kundernes opfattelse af byggevarekæden.
- Det nye slogan ”XL-Byg - gør det ordentligt” fortæller kundernes historie om byggevarekæden, lyder det fra XL-Byg.
Ifølge XL Byg er det langt fra en tilfældighed, at netop denne byggevarekæde flere år i træk har inkasseret ros for sin kunderådgivning.
- I XL-Byg er medarbejderne uddannet indenfor branchen, og derudover bruger vi mange ressourcer på at efteruddanne dem, oplyser marketingchef Alice Monberg. Og hun fortsætter
- For der kommer hele tiden nye regler og retningslinjer på byggeområdet, og vi skal jo helst være på forkant med udviklingen, så kunderne kan have tillid til, at vi har den nyeste viden. Marketingchefen peger på, at XL-Byg forretningerne alene i 2012 sendte mere end 600 medarbejdere på fagrelevante kurser.
