23948sdkhjf

Flexa fortsætter globaliseringsstrategi

Selvom Flexa Group de seneste par år ikke har levet op til forventningerne, holder møbelproducenten fortsat fast i sin globaliseringstrategi. Målet er stadig en omsætning på 1 mia. kr. og en indtjening på 5-10 % før skat i 2010.
Børnemøbelproducenten Flexa Group lader sig ikke gå på af to mindre gode år, hvor virksomheden økonomisk ikke har levet op til forventningerne. Virksomheden holder hovedet højt og fortsætter sin vækststrategi uden for Danmarks grænser. Det oplyser dagbladet Børsen i dag.

- Vi har fået lussinger de sidste to år med resultater, der ikke helt lever op til forventningerne. Det skal vi ikke lægge skjul på. Selvfølgelig havde det været lettere at sidde med hænderne i skødet og ikke foretage sig noget. Men vi har valgt at holde fast i den globaliserings-strategi, som skal fremtidssikre koncernen og gøre den til en af de største spillere i branchen i både Europa, USA og Fjernøsten. Så må vi tage de smæk, det giver, siger koncernchef Per Lykke Jensen fra Flexa Group til avisen.

I år vil Flexa Group åbne franchisebutik nr. 100. Ledelsen forventer at nå en omsætning på 1 mia. kr. med en indtjening på 5-10 % før skat i 2010.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111