23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

BoConcept tror på eksklusive adresser

Dyre adresser generer mere profit til virksomheden. Det tror BoConcept på. Derfor vil det danske møbelfirma etablere møbelbutikker på de dyreste adresser rundt omkring i verden.

BoConcept A/S vil gerne have et eksklusivt image både på et nationalt og internationalt plan – og det skal møbelbutikkernes placeringer hjælpe det danske møbelfirma med at opnå.





Som et led i den brandingsproces, har BoConcept A/S åbnet en stor møbelbutik i det eksklusive Ginzakvarter I Tokyo, Japan. Det oplyser Dagbladet Børsen i dag.





- Det er vores erfaring, at butikker på de eksklusive adresser er mest profitable til trods for høje huslejer, forklarer salgsdirektør Torben Paulin fra BoConcept til avisen.





Den nye møbelbutik i Japan er på 555 kvm. og har genboer som Laura Ashley og Prada, der dog ligger på hovedgaden i Ginzakvarteret. BoConcept ligger på en sidegade til hovedgaden.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.078