23948sdkhjf

Møbelkæde øger satsning på online-salg

Efter en vellykket introduktion i Danmark og Sverige er møbel- og sengetøjskæden Jysk nu klar til at udvide sit online-koncept.
Jysk Nordic har store ambitioner inden for e-handel. Allerede i 2013 er målet, at internetsalg skal stå for fem procent af kædens samlede omsætning, og derfor er Jysk snart klar til at lancere internetsalg i Norge og Holland.

Det fortæller adm. direktør Jan Bøgh til Berlingske:

- Vi er nu klar til at gå ind i en ny fase med vores onlinebutik. Vi er kommet godt i gang i Danmark og har fået blod på tanden for mere, siger han.

Jysk Nordic, der dækker 15 af de lande, hvor møbel- og sengetøjskæden har butikker, omsatte i 2010/11 for 9.023 mio. kr. Det gav et resultat efter skat på 575,2 mio. kr.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109