Med Ugens Profil lancerer Wood Supply endnu en mulighed i nyhedsbrevet. Idéen er, at virksomheden gennem en hel uge dagligt vil blive markedsført i nyhedsbrevet med en mere dybdegående præsentation af virksomheden eller af konkrete tiltag eller nyheder i virksomheden.
- Vi introducerer Ugens Profil for at tilbyde virksomheder en mere eksklusiv præsentation, som ikke lader sig gøre i traditionel annoncering, fortæller nyhedsredaktør Cecilia Honores Lyng .
Som Ugens Profil kan virksomheder tegne et mere nuanceret og dybdegående portræt af deres virksomhed eller af de nye tiltag, der måtte være sket i virksomheden. Interesserede virksomheder vil få besøg i egen virksomhed, hvor der foruden interview også vil blive taget billeder til brug i nyhedsbrevet.
Til at udarbejde Ugens Profil på Wood Supply har Wood Supply indgået et samarbejde med Kaj Hansen, der tidligere har været redaktør af fagbladet Træ & Industri, og som dermed har indgående kendskab til træ- og møbelindustrien.
Kaj Hansen er parat til at besøge de danske træ- og møbelvirksomhederHvis du vil vide mere om Ugens Profil, er du meget velkommen til at sende en mail til redaktionen på
eller til Kaj Hansen på
.
Ugens Profil koster 5.000 kr.
Du kan se den første Ugens Profil i bunden af dagens nyhedsbrev.