23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

Bliv set som Ugens Profil

Som noget nyt har virksomheder nu mulighed for at være Ugens Profil i nyhedsbrevet fra Wood Supply. Den første profil kan opleves i denne uges nyhedsbreve.

Med Ugens Profil lancerer Wood Supply endnu en mulighed i nyhedsbrevet. Idéen er, at virksomheden gennem en hel uge dagligt vil blive markedsført i nyhedsbrevet med en mere dybdegående præsentation af virksomheden eller af konkrete tiltag eller nyheder i virksomheden.

- Vi introducerer Ugens Profil for at tilbyde virksomheder en mere eksklusiv præsentation, som ikke lader sig gøre i traditionel annoncering, fortæller nyhedsredaktør Cecilia Honores Lyng .

Som Ugens Profil kan virksomheder tegne et mere nuanceret og dybdegående portræt af deres virksomhed eller af de nye tiltag, der måtte være sket i virksomheden. Interesserede virksomheder vil få besøg i egen virksomhed, hvor der foruden interview også vil blive taget billeder til brug i nyhedsbrevet.

Til at udarbejde Ugens Profil på Wood Supply har Wood Supply indgået et samarbejde med Kaj Hansen, der tidligere har været redaktør af fagbladet Træ & Industri, og som dermed har indgående kendskab til træ- og møbelindustrien.

Kaj Hansen er parat til at besøge de danske træ- og møbelvirksomhederHvis du vil vide mere om Ugens Profil, er du meget velkommen til at sende en mail til redaktionen på

eller til Kaj Hansen på

.

Ugens Profil koster 5.000 kr.

Du kan se den første Ugens Profil i bunden af dagens nyhedsbrev.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|