Allerede i oktober kører Wood Supply sin første række af temaartikler. For at være sikker på at hvert tema kommer omkring de seneste tiltag og den nyeste viden i branchen, opfordrer Wood Supply virksomheder til at indsende relevante pressemeddelelser og artikler.
Det daglige nyhedsbrev kommer hver dag ud til over 2000 beslutningstagere i træ- og møbelindustrien, så med en temaartikel har virksomheder en enestående chance for at få branchens opmærksomhed.
Virksomheder kan både indsende nyhedshistorier og produktbeskrivelser eller noget helt andet. Redaktionen modtager både færdigt materiale eller bare et tip om en god historie – så skal vi nok skrive den.
Klik her for at se temaer og deadlines frem til sommeren 2006.Unikke profileringsmuligheder
Det er ikke kun muligt at nå ud til branchen gennem pressemateriale eller nyhedsartikler. Det er også oplagt at bruge de forskellige temaperioder på at profilere virksomheders brand og kompetencer.
I forbindelse med temaerne har Wood Supply derfor sammensat to fordelagtige annoncepakker, så virksomhederne, til en beskeden pris, kan synliggøre sig i relation til netop deres kompetencefelt.
Temapakkerne kombinerer forskellige annonceringsmuligheder på portalen og i nyhedsbrevet:
Temapakke 1:• Artikelbanner i 14 dage på portalen
• 2 bundannoncer i nyhedsbrev
Temapakke 2:• 2 måneders sidebanner (1 md. på velkomst/artikel og 1 md. på indkøb)
• 2 bundannoncer i nyhedsbrev
Eksempler på annoncerEksempel på sidebanner.
Banneret er klikbart og kan linke over til egen
">www.
">www.
www.
Hvis du vil vide mereKontakt Nyhedsredaktør Camilla Bergliot Lorenzen, hvis du har spørgsmål til pressemeddelelser og artikler:
eller tlf.: 72 28 69 71
Kontakt Marketingskoordinator Hanne Marie Lou, hvis du vil høre mere om dine profileringsmuligheder samt de fordelagtige tematilbud:
eller tlf.: 72 28 69 72