23948sdkhjf

Kreativt firmanavn giver kunder

Da stifteren af tømmerfirmaet KanMedTræ tog dette utraditionelle navn var det helt bevidst. Meningen er at navnet skal være let at huske, så virksomheden ikke lander nederst i bunken.
KanMedTræ er navnet på den tømmervirksomhed, som Nikolaj Andersen har stiftet. Virksomhedens navn er valgt med omhu for at få en plads i kundernes bevidsthed.

- Selvfølgelig kan jeg med træ. Jeg springer ikke over, hvor gærdet er lavest, og jeg tager gerne de skæve ting, som folk ellers løber skrigende bort fra. Det handler om, at jeg gerne vil lave de ting, der er kreative, og som kræver lidt mere tankevirksomhed. Jeg kunne lige så godt have kaldt virksomheden N. Andersen Byg, men så ville jeg bare være blevet smidt i bunken, siger Nikolaj Andersen til ErhvervsBladet.

Ikke kun firmanavnet er bemærkelsesværdigt. Også virksomhedens visitkort er bevidst lavet utraditionelle for at skabe opmærksomhed. Visitkortene er lavet i 4 mm birkefinér, hvor virksomhedens navn er brændt ind i træet.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062