23948sdkhjf

MS Hindenburg A/S har stor succes med terrasse-bræddeprogram

Af en pressemeddelelse fremgår det, at MS Hindenburg A/S i Odense oplever det pudsige, at salget af terrassebrædder i vintermånederne har ligget på et meget højt niveau.

MS Hindenburg A/S har stor succes med terrassebræddeprogram



Produktchef Torben Stig Pedersen udtaler – ”Vi har de seneste måneder oplevet en forbavsende stor interesse for terrassebrædder udenfor sæsonen – der gør, at vi tror 2005 bliver et virkeligt stort år for vores terrassebrædder”.

Derfor har MS Hindenburg A/S samlet deres sortiment af udeprodukter under ét nyt brand – Next Step Outdoor. Sortimentet indeholder 6 forskellige hårdttræsterrassesorter i flere forskellige dimensioner samt beklædningsprogrammet i Western Red Cedar samt mahogni.

STARK har allerede taget sortimentet til sig – og vil markedsføre det i det kommende nummer af STARK Magasinet som bliver husstandsomdelt indenfor kort tid.

Torben Stig Pedersen supplerer ”Vi har nogen tid været opmærksomme på den store interesse – og har derfor i gennem vinteren bygget lager op således vi kan være klar til forårets forventede salg”

Anvendelsen af hårdttræ i byggeri er de senere år steget kraftigt – og forventes af fortsætte de kommende år. Hårdttræ udgør for mange arkitekter en fast bestanddel af deres projekteringer – og Torben Stig Pedersen formoder at efterspørgslen hos de private husstande er en udløber af denne tendens.

Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063