23948sdkhjf

Pressemeddelelse: Se de danske deltagere på ZOW 2005

Her kan du se liste over de danske deltagere på ZOW messen (21.-24. februar 2005) i Tyskland samt finde yderligere oplysninger.
Kort og godt om ZOW i Tyskland http://www.zow.info/


Forkortelsen ZOW, der oprindelig stod for Z uliefermesse O st W estfalen, er for længst blevet til indbegrebet af et meget specielt messekoncept. ZOW står i dag for målrettet marketing, faglige informationer i en behagelig atmosfære, koncentreret kompetence og hurtige handelsafslutninger.På ZOW mødes hele branchen og samtidig er messen scene for nye trends og produktpremierer. Standene er åbne til alle sider og indbyder til besøg og individuelle kundesamtaler. Messen giver et koncentreret overblik over underleverandørernes produkter og serviceydelser.

Kommunikation er et vigtigt begreb. ZOW skal ses som en markedsplads, dvs.
som et sted, hvor underleverandør og møbelproducent kommer tæt på hinanden. Og med en for alle udstillere ensartet standopbygning, er det udelukkende produkterne, der står i forgrunden.

Publikummet er internationalt: Antallet af udenlandske gæster er steget år for år. I de første år lå andelen på ca. 20% og i dag kommer over 50% fra udlandet, heraf mange fra Asien.

Fællesstand

I 2005 indtager Fællesstanden igen de bedst placerede 240m² - lige ved indgangen til hal 21. Følgende virksomheder har reserveret plads: Vonsild Træindustri, Woodtech, HT Bendix, MP Låger, Compotech, VIMA, KKP Interiør, Baltic Board, Frost, TOPSLIDE, Plastunion og Swede-Wheel.

Følgende virksomheder har enkeltstande: Furnipart, Herning Massivtræ, Nissenpack, Skouhus

I 1999 var Danmark for første gang repræsenteret med en fællesstand på ZOW, som dengang var på 90m². I 2005 er det således 7. gang, danske virksomheder sætter fælles front på ZOW – denne gang under "nyt" regi. Læs mere herom på Denmark Business Consulting .

„Back to the roots“ i stedet for uendelige rekordforsøg:

ZOW er anderledes end andre internationale messer. ZOW er en koncentreret fagmesse und det er udelukkende beslutningstagerne i en virksomhed, der inviteres. I modsætning til andre fagmesser, oplever ZOW en kraftig vækst.

Hver enkelt messe er et bevis herfor: i Bad Salzuflen (Tyskland), Pordenone (Italien), Madrid (Spanien) og Moskva (Rusland) og nu også i Shanghai (Kina). Med næsten 600 udstillere og 13.000 fagbesøgende er det ZOW i Tyskland og Italien, der er de største.

På ZOW koncentrerer man sig om det væsentlige

ZOW er nok mere en slags workshop end en decideret messe. Pga. det ensartede standopbygningskoncept, samt manglen på skillevægge og separés, opstår en afslappet og transparent atmosfære. De internationalt udadvendte underleverandører præsenterer målrettet til det specifikke marked deres aktuelle produktnyheder. Gæsterne kommer fra møbel- og træindustrien, men også arkitekter, indretningsarkitekter og designere besøger i et stigende antal messerne.

Optimal placering – både sted og tidspunkt

Til ZOW-filosofien hører også et nøjagtigt afstemt valg af byer og tidspunkter på det respektive marked. ZOW tilpasser sig industrikundernes produktionsrytme. Alle ZOW's finder sted et halvt år før markedets vigtigste møbelmesse. På den måde har producenterne tid til at tilføre underleverandørerne nye produkter til deres eget sortiment.

Arrangør af ZOW-messerne er SURVEY Marketing + Consulting GmbH & Co. KG (Bielefeld, Tyskland), agentur for virksomheder fra Danmark, Sverige og Norge:

Lis Nørgaard - Denmark Business Consulting
Koelner Str. 205
41468 Neuss, Tyskland
Telefon +49 2131 71 89 460
Fax +49 2131 71 89 461
Email mailto:info@denmarkconsulting.de
http://www.denmarkconsulting.de/

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078