Pressemeddelelse fra AMH Logistics A/S

I en pressemeddelelse fra AMH Logistics A/S berettes der om hvordan bedre logistiksystemer kan forbedre indtjeningen hos landets virksomheder.
Ny stærk Skandinavisk leverandør af interne logistik systemer

Forbedret indtjening skal ske gennem lavere logistikudgifter. Optimering af forsyningskæden er i fokus i Skandinavien, der tegner sig et billede af at vinderen i industrien, er spilleren med de laveste distributionsomkostninger.

Øget fokus på logistik optimering og dermed automatisering tiltrækker de multinationale leverandører af logistiksystemer. Danske AMH Logistics A/S vil i fremtiden tilbyde automatiske lager og distributionssystemer til industrien fra verdens førende totalleverandør SSI Schäfer. SSI Schäfer er et af verdens største og mest anerkendt systemhus inden for system integration og turnkey leverance.

Uanset om det er nye projekter eller modernisering og forandring af eksisterende installationer, vil AMH nu kunne præsterer det bredeste produktprogram, de største IT kompetencer samt unik behovs- og dataanalyse indenfor automatisering af lager og distributionssystemer.

Kompetencer der vil kunne give kunden afgørende konkurrence fordel, ikke bare regionalt men også på globalt niveau.

AMH kombinere de bedste produkter indenfor intern logistik med innovativ systemløsning. Det er AMH´s kerne kompetence, at løse en automatiseringsproces gennem skarp analyse efterfulgt af en totalløsning med nøjagtig de produkter, der simpelt dækker behovet.

AMH drives af Ole Madsen der har mange års erfaring indenfor intern logistik.

AMH´s forretningsgrundlag har 4 forretningsområder:
· Transportører og logistiksystemer til træindustrien
· Interne logistiksystemer til generel industri
· Automatisering af distributions- og lagersystemer
· Unikke koncepter ”her udvikles der"