23948sdkhjf

Frederiks første overskud: Aggressiv produktlancering gav pote

Designvirksomheden Frederik Bagger Aps kom ud af 2018 med sit første overskud. De gode takter er især drevet af lanceringen af intet mindre end 53 produktnyheder i de danske butikker, der hver og en skulle bidrage til at stadfaste Baggers brand. 

Et normalt flow af produktlanceringer ligger i omegnen af 15 om året. Det skriver Ritzau Finans ifølge Finans.dk.

- Vi vil gerne føle os som et større brand, og derfor udvidede vi sortimentet. Samtidig vil vi gerne have mere gang i eksporten, og det skal nyhederne være med til at skubbe til, siger Frederik Bagger, manden bag firmaet, til mediet.

Gav pote i regnskabet
Og den progressive tilgang ses i regnskabet. Frederik Bagger Aps har vendt et underskud på 2,1 millioner kroner i 2017 til et overskud på lige over 140.000 kroner i 2018.

Samtidig voksede bruttofortjenesten fra 1,2 millioner kroner til 2,7 millioner kroner fra 2017 til 2018.

Frederik Bagger tilføjer, at 2019 står i vækstens tegn og at året allerede nu har fået en fornuftig start på den front.

Frederik Bagger er designer og har udviklet og lancering en serie drikkeglas i forskellige afstøbninger.

Han er søn af Erik Bagger.

Frederik Bagger Aps er stiftet i august 2014 (kilde: CVR).

Kilde: https://finans.dk/erhverv/ECE11470484/fr...

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.067