Pressemeddelelse fra Interstuhl: Stole til alle behov

Europas tredie største producent af kontorstole, tyske Interstuhl, indtager det danske marked med et produktsortiment, som pris- og designmæssigt spænder fra det fornuftige til det eksklusive.
Interstuhl, der er en af de vigtigste aktører på den europæiske møbel- og designscene, er nu repræsenteret hos 15 forhandlerer. Den tyske stoleproducent, der er kendt for sit meget brede sortiment af kontorstole, målrettet såvel private som professionelle brugere, har indgået et salgssamarbejde med 15 forhandler.

Som nyetableret hovedforhandler får de mulighed for at tilbyde sine kunder et meget stort udvalg af stole til kontorer, kantiner, mødelokaler, skoler og private hjem m.m., og valgmulighederne er mange.

Interstuhls program rummer kontorstole til f.eks. teenageværelser fra 500,- kroner, over ergonomiske mellemklassestole til sofistikerede chefstole helt op til 16-17.000 kroner.

- Styrken er et meget bredt produktprogram i mange priskategorier samt gode muligheder for at levere specialmøbler som f.eks. industriarbejdsstole, ventemøbler til lufthavne og eksklusive erhvervsstole, lyder det fra Markedschef John Lauritsen, der forventer sig meget af samarbejdet med forhandlererne.

- Den tyske producent høster for øjeblikket stor anerkendelse på det danske marked, og det skyldes ikke alene et usædvanlig bredt produktprogram, som indfrier stort set alle sidde-behov. Successen kan også tilskrives en virksomhedsfilosofi, der vægter service og seriøs rådgivning lige så højt som produktkvalitet. Ifølge Intetstuhl er der nemlig ingen reel mangel på kontorstole. Der er til gengæld et betydeligt behov for ægte og troværdig kommunikation mellem sælger og køber.

Siden den tyske stoleproducent i slutningen af 70’erne begyndte at bevæge sig ud på det internationale marked, har virksomheden da også villet mere end blot at eksportere stole. Målet har i lige så høj grad været at videregive den helt specielle Interstuhl-oplevelse, som består af produktkvalitet, rådgivning og service – en målsætning der ifølge ledelsen i Interstuhl kun kan følges til dørs i samarbejde med seriøse forhandlere og ressourcestærke distributører, som ligeledes fokuserer på kvalitetsniveauet.

Supplerende oplysninger vedr. Interstuhls produkter kan fås ved henvendelse til Markedschef John Lauritsen, Interstuhl Scandinavia på telefon 7022 2345. http://www.interstuhl.dk henvisning til nærmeste forhandler.