23948sdkhjf

Dansk boligbrand er klar til at indtage Europa

Målet er 175 salgssteder inden for et år

NAV Svandinavia har allerede produkter på hylderne hos en række interiørbutikker i hele Danmark. Nu er designbrandet klar til markederne i blandt andet Skandinavien, Tyskland, Holland og Belgien, og den internationale strategi hedder 175 salgssteder inden for et år. 

- Vi er rigtig glade og taknemmelige for den store interesse, vi har oplevet i Danmark, og vi er nu også klar til at rulle vores internationale salgsstrategi ud. Produkterne kan allerede købes i Schweiz, og vores nyansatte internationale salgsmanager tager hen over sommer og efterår på designmesser i bl.a. Frankfurt, Stockholm og Amsterdam, Torben Kragh Jørgensen, der er den ene del af duoen bag NAV Scandinavia. 

Kina er et naturligt næste skridt
- Målet er, at vi om et år er til stede i 175 designbutikker i Europa, og med vores mangeårige erfaring fra Kina er det kinesiske marked et naturligt step i vores salgsstrategi derefter, fortsætter han.

Ud over selskabets første signaturdesign, Wonder Dragonfly, har NAV Scandinavia allerede seks andre boligdesign på hylderne i flere danske butikker.

Med en international baggrund fra blandt andet IC Group har makkerparret bag NAV Scandinavia, de seneste 25 år boet og arbejdet så forskellige steder som Danmark, Polen, Sydafrika, Kenya, Singapore og Kina, hvor NAV Scandinavias designkontor er placeret i Shanghai.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.065