Pressemeddelelse fra UNISTYLE ApS

På grund af stigende produktionsomkostninger i Danmark sammenholdt med faldende salgspriser på de internationale markeder er det således blevet konkluderet, at det ikke er økonomisk forsvarligt at fortsætte produktionen her i Durup...
I en periode har vi fået produceret vore møbler i udlandet parallelt med, at vi har produceret på vor egen fabrik her i Durup. På grund af stigende produktionsomkostninger i Danmark sammenholdt med faldende salgspriser på de internationale markeder er det således blevet konkluderet, at det ikke er økonomisk forsvarligt at fortsætte produktionen her i Durup, hvorfor produktionsselskabet Unistyle Furniture A/S pr. 11. august 2004 blev erklæret konkurs efter egen begæring.

UNISTYLE ApS fortsætter nu salgs- og produktionsrettighederne til møblerne, der er kendt under mærket UNISTYLE of Denmark, og det betyder samtiidigt en fortsættelse af produktprogrammerne. Møblerne vil fortsat blive sendt fra vort lager på adressen i Durup, hvor også salg, administration samt produktudvikling har domicil.

UNISTYLE ApS vil således være i stand tli at sikre sine kunder en uændret kundeservice både hvad angår kvalitet og levering.
For også at sikre kvalitetsniveauet på produktionsstederne i udlandet, er UNISTYLE ApS gået ind i joint-venture samarbejder.

I lighed med tidligere år deltager vi igen i september måned på den europæiske Møbelmesse MOW i Barntrup, Tyskland, hvor vi glæder os til at vise Dem eksisterende og nye produktprogrammer.

Med venlig hlisen

UNISTYLE ApS