Pressemeddelelse fra Ribu Inventarsnedkeri

[i]Ribu på den anden side af jorden. Som noget helt nyt har Ribu startet et samarbejde med René Busk, som er fastboende i Kina.[/i]
Ribu på den anden side af jorden

Som noget helt nyt har Ribu startet et samarbejde med René Busk, som er fastboende i Kina. René som er Knud Busk´s søn, er udlært maskinsnedker og har efterfølgende taget uddannelsen som træteknikker.

Han har arbejdet for IKEA - udstationeret i Kina og på hovedkontoret i Sverige, hvorefter han har valgt at bosætte sig i Kina for bl.a. gennem Ribu at eksportere færdigvarer og halvfabrikata til træindustrien i Danmark. René har nu været i Kina siden år 2000 og har et bredt netværk af leverandør inden for træ- og metalvarer.

Den stærke kombination af, at Ribu selv har træ produktion og ved, hvad det handler om, samt at Ribu har en mand i Kina konstant, der udfører kvalitetskontrol af varen under dens fremstilling og ikke mindst inden dens afsendelse til Danmark, gør at det bliver attraktiv for mange virksomheder at købe færdigvarer eller halvfabrikata i Kina.

Grundet vores sammensætning er risikoen for fejl stort set elimineret.

Det marked som Ribu's ydelser henvender sig til, er dem der har løntunge processer, der sagtens kunne udføres i Kina, men hvor man måske er lidt skeptisk overfor den store afstand og den kvalitet man får leveret, samt at man ikke kender til de virksomheder, der kan udfører arbejdet for en. Med andre ord, så har Ribu kontakterne, en løbende kvalitetskontrol af de ting der fremstilles og afsendes. Herved undgås fejlleverancer, uønsket dårlig kvalitet og lang sagsbehandling.

Nu er der igen undskyldning for, ikke at komme i gang. I kan sparer mange penge og styrke jeres konkurrenceevne betydeligt.

For yderligere information kontakt Knud Busk, på tlf. 86 82 86 11 eller på e-mail kb@ribu.dk

Ribu Inventarsnedkeri A/S er medlem af Wood Supply - her kan du læse mere om os