23948sdkhjf

Ny HTH-direktør vil forfine kundeoplevelsen

Freddy Lauridsen tager især én god erfaring med sig fra Silvan.

Både det private og det professionelle marked er i fokus, når Freddy Lauridsen sætter sig i direktørstolen hos HTH i Ølgod. Der er vækst i salget til både privatkunder og til bygherrer, entreprenører og typehusfirmaer. Alt sammen skal fortsætte.

En opgave, som passer Freddy Lauridsen fint. Han ankommer netop fra en forbrugerorienteret detailkæde som Silvan.

- Uanset kundetype drejer det sig om at have gode relationer og om at samarbejde med kunderne, så de bliver tilfredse med det, de køber, siger han om udfordringen.

- Og HTH har i forvejen rigtig godt fat i kontraktmarkedet. De gør det bestemt ikke dårligt. Der er fantastiske produkter og medarbejdere. Så det er et spørgsmål om at gøre mere af det, man allerede gør, siger han.

Opgaven, han især ser, er at skabe sammenhængende oplevelser for alle kundegrupper, og det synes han, at han lykkedes med i Silvan-kæden.

Læs også: Efter skuffende kvartalsregnskab: Nobia fyrer og lukker butikker

Han nævner detailbranchens begreber som multichannel og crosschannel. Hvor man ensarter kundeoplevelsen fra fysisk butik og til hjemmeside.

- Kunden ender ikke altid i den fysiske butik. Købsbeslutningen kan foregå forskellige steder og vil gøre det i fremtiden. Kunden skal derfor kunne bruge de kanaler, de ønsker. Og gøre det i den rækkefølge, de ønsker.

Der sker ikke bare en sammensmeltning af kanaler. Det er også kundesegmenterne, der fletter sig ind i hinanden, fortæller han.

En typehusproducent køber eksempelvis ind hos HTH, men tilbyder kunden selv at vælge sit eget køkken og bad og garderobe. I den situation er kunden professionel, men i serviceprocessen henvender man sig til den slutforbruger, som skal vælge og leve med løsningen.

Læs også: Køkkenkæde vil fordoble antallet af butikker

- En kunde starter måske med at blive inspireret på nettet. Ser måske en film. Bruger et beregningsprogram. Bagefter dukker kunden op i en butik for at få verificeret, at det kan lade sig gøre. Og bagefter går kunden hjem og køber varen over nettet, får den håndplukket i butikken og lagt frem, så det kan afhentes.

Endnu en vigtig opgave for HTH er at gøre niveauet og mængden af service nærmest trinløst justerbart og dermed frit for både professionelle og private.

I HTH Køkkenforum kan man i princippet få alle services udført. I afdelingen HTH Go kan man selv hente varerne og gøre absolut alting selv. Men mange har brug for en løsning imellem.

- Fordelen ved multichannel er, at vi er i stand til at hjælp helt, delvist eller slet ikke.

Efter 9 år hos Silvan tiltræder Freddy Lauridsen 11. juni som HTH-direktør i Ølgod. Han skal dermed referere til Rune Stephansen, der er dansk topchef for den svenskbaserede Nobia-koncern, som siden 1996 har ejet køkkenfabrikken i Ølgod.

Mere om: HTH | HTH Go | køkken | Nobia
Hold dig opdateret med Wood Supply DK
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Nu er verdens højeste træbygning indviet

DLH på jagt efter ny partner – eller køber

Bahnes overskud falder markant

DLH har afsluttet turnaround - bedste resultater i 11 år

Der er blevet ryddet op, forklarer bestyrelsesformanden

Vinduesfamilie fra Mors er blevet 255 mio. kr. rigere

Trælast-kæde får rekordår for tredje år i træk

Nyhedsbrev

Danske virksomheders skattebetaling sætter rekord

Træfattigt træhus får ny bygherre

Direktør og medejer kvitter køkkenkæde i vækst

Efter et års ejerskab siger Søren Overgaard farvel til Hanstholm Køkken

Dansk møbelfirma overtager salg af udendørsmøbler

Efter endnu en rekord: Frandsen forventer fortsat vækst

Træ i byggeri: Ens oversigter giver firmaer klarhed og besparelser

1

Stifter vil ikke redde Biva fra konkurs

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Efter 20 år: Vikingemuseum bliver ved med at købe robinietræ

Underskrevet: Træ-skole på vej i Haderslev

Ungt designbrand kommer under vingerne hos Rumas

Byggecentrene vokser på toplinjen - men mindre end året før

Møbelfirma brager frem: Salget er tredoblet på to år

Kompromisløs produktudvikling betaler sig for designfirmaet, som i 2018 har løftet top- og bundlinje til det hidtil højeste niveau.

Møbelhandler er gået konkurs

Bahne vinder international pris for innovation

Se videoen: Jysk indvier sit nye museum

Brand hos byggemarked kan være påsat

Sengebranchen har svigtet sit ansvar: Ny dansk sengeproducent går sin egen vej

En særlig tilgang til nattesøvnen giver spirende opmærksomhed til en lille sengeproducent fra Ry

Krydstogtskibe og Tripadvisor fordobler bundlinjen hos jysk tæppefabrik

Optimera når ambitiøs bæredygtig milepæl

Møbeldesigners stue solgt for én million kroner

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Nye trætrapper skal sikre dige på Falster

Ilva og IdeMøbler flytter sammen

40 år med Jysk kommer på museum

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Midtjysk gulvfirma kæmper mod radioaktivt stof

To brandfolk kom til skade ved savværksbrand

Traditionsrig møbelbutik bliver til bolighus

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Se alle Medlemmernes egne nyheder

scanOtech og Sames Kremlin på Scandinavian Coating 2019

Nyt produkt: Stor Line Vac i rustfrit stål til fødevare, farmaceutika og kemikalier

Hvide facader med solceller

Med ZIPZAP undertag glider fer og not bare sammen hver gang

Ara-el præsentere ATyS S

Danmarkspremiere - Rundsavens afløser version 2.0

Nomo - En del til den rigtige løsning! - Alt i lejer

Lindbjergskolen, Hammerum

Elecon hydrauliske koblinger

Sikkerhed på byggepladsen

MultiAir sikrer textilfarveri en mere miljørigtig produktion

Nødbruser fra DENIOS

Hvordan bliver en standard til – og kan jeg få indflydelse på den?

Brug arbejdshjulet og undgå at stå med katten i sækken

Her får ilden ikke lov til at spille med musklerne

ATyS d M fra Socomec

JW Industri hjælper udsatte tilbage på arbejdsmarkedet

Twinmotion playlist

Kvalitet til et 12-tal!

Tag en rundtur på CKE-kortet; første stop er på landet

Aktuelle kampagnetilbud fra Teng Tools

Løftevogne til mange opgaver

Falduheld kan forebygges med skridhæmmende maling

Ny standard skal give mulighed for trinvis implementering af energiledelse

Vidensdeling på tværs af brancher i jagten på intelligent ruteoptimering

Send til en kollega

0.212