23948sdkhjf

Ny HTH-direktør vil forfine kundeoplevelsen

Freddy Lauridsen tager især én god erfaring med sig fra Silvan.

Både det private og det professionelle marked er i fokus, når Freddy Lauridsen sætter sig i direktørstolen hos HTH i Ølgod. Der er vækst i salget til både privatkunder og til bygherrer, entreprenører og typehusfirmaer. Alt sammen skal fortsætte.

En opgave, som passer Freddy Lauridsen fint. Han ankommer netop fra en forbrugerorienteret detailkæde som Silvan.

- Uanset kundetype drejer det sig om at have gode relationer og om at samarbejde med kunderne, så de bliver tilfredse med det, de køber, siger han om udfordringen.

- Og HTH har i forvejen rigtig godt fat i kontraktmarkedet. De gør det bestemt ikke dårligt. Der er fantastiske produkter og medarbejdere. Så det er et spørgsmål om at gøre mere af det, man allerede gør, siger han.

Opgaven, han især ser, er at skabe sammenhængende oplevelser for alle kundegrupper, og det synes han, at han lykkedes med i Silvan-kæden.

Læs også: Efter skuffende kvartalsregnskab: Nobia fyrer og lukker butikker

Han nævner detailbranchens begreber som multichannel og crosschannel. Hvor man ensarter kundeoplevelsen fra fysisk butik og til hjemmeside.

- Kunden ender ikke altid i den fysiske butik. Købsbeslutningen kan foregå forskellige steder og vil gøre det i fremtiden. Kunden skal derfor kunne bruge de kanaler, de ønsker. Og gøre det i den rækkefølge, de ønsker.

Der sker ikke bare en sammensmeltning af kanaler. Det er også kundesegmenterne, der fletter sig ind i hinanden, fortæller han.

En typehusproducent køber eksempelvis ind hos HTH, men tilbyder kunden selv at vælge sit eget køkken og bad og garderobe. I den situation er kunden professionel, men i serviceprocessen henvender man sig til den slutforbruger, som skal vælge og leve med løsningen.

Læs også: Køkkenkæde vil fordoble antallet af butikker

- En kunde starter måske med at blive inspireret på nettet. Ser måske en film. Bruger et beregningsprogram. Bagefter dukker kunden op i en butik for at få verificeret, at det kan lade sig gøre. Og bagefter går kunden hjem og køber varen over nettet, får den håndplukket i butikken og lagt frem, så det kan afhentes.

Endnu en vigtig opgave for HTH er at gøre niveauet og mængden af service nærmest trinløst justerbart og dermed frit for både professionelle og private.

I HTH Køkkenforum kan man i princippet få alle services udført. I afdelingen HTH Go kan man selv hente varerne og gøre absolut alting selv. Men mange har brug for en løsning imellem.

- Fordelen ved multichannel er, at vi er i stand til at hjælp helt, delvist eller slet ikke.

Efter 9 år hos Silvan tiltræder Freddy Lauridsen 11. juni som HTH-direktør i Ølgod. Han skal dermed referere til Rune Stephansen, der er dansk topchef for den svenskbaserede Nobia-koncern, som siden 1996 har ejet køkkenfabrikken i Ølgod.

Mere om: HTH | HTH Go | køkken | Nobia
Hold dig opdateret med Wood Supply DK
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Ejer vil sælge ikonisk reolvirksomhed

Topledere ser sorte skyer i horisonten

Internt dokument afslører Ikeas omstruktureringer

Se tallene: Fejrer 90 år med rekordoverskud

Jysk går ind på marked nummer 52

Succes udenfor sæson: Vinduesfabrik skal bruge en snes nye folk

Nyhedsbrev

10-4 til omsætningen i byggekæde

Wegner-klassiker blev årets storsælger hos Carl Hansen & Søn

Stolen er produceret uafbrudt siden 1950.

Troldtekt sætter tidligere Velfac- og Dovista-topchef for bordenden

16 møbelvirksomheder under samme pop-up hat

Sofakompagniet går efter milliarden

3 Days of Design: Mere end 150 udstillere er med

Flagene til tops for Jem & Fix nummer 121

Efter milliardopkøb: Stark-boss har mod på mere

Vinduesproducent ansætter 30 nye medarbejdere

Arne Jacobsen på auktion: Næsten-unikum under hammeren

Milliardopkøb: Stark Group køber sig til dobbelt størrelse

1

Små træhuse til én million skal redde lidt af verden

Ugens grin: Tidlig weekend

98 nye træboliger opført med særligt CLT-byggesystem

De næste CLT-byggerier i en rammeaftale om op mod 400 almene boliger efter specialudviklet byggesystem er allerede på vej

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Værdifuldt rosentræ er genfundet efter tyveri i Gabon

Direktør i otte år: Nu fylder han 30

Snedkermester valgt til Dansk Byggeris bestyrelse

Manden bag Raaschou Inventarsnedkeri vil være den lokale stemme for både små og store virksomheder i hovedstadsområdet

Industriansatte går senere på pension

Vinduernes iPhone kåret som dansk designikon

Brandskadet byggemarked sætter dato på genåbning

Kopivarer: Meget mere bliver taget i tolden

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Mere træ i byggeriet - millionaftale giver et løft

Nettoline genåbner efter brand

Nyt om navne: Ny branchechef hos Dansk Byggeindustri

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Nyt om navne: Ny leder til KPK Døre og Vinduer

Sønderjysk skole dæmper støjniveauet med korkgulv

Skagerak vender tilbage til Bornholm

Se alle Medlemmernes egne nyheder

BIM og dets anvendelse i Danmark 2019

MIDAS metal – ægte metaloverflader

Teknos på LIGNA 2019: Funktionelle overfladebehandlingsløsninger til træ

Erhvervslivet er ikke blot nyttige skaffedyr

Sames Kremlin på LIGNA 2019

Mikkel fra Södra Energy prioriterer brændselshandlernes økonomi højest, når han planlægger transport

Når lys kan lidt mere.

Rilesa Motus cnc

Terasakis TEMBREAK 2 fra Ara-El

Vilde tilbud på vores onlinemesse!

Idealcombi modtager Årets Efteruddannelsespris

Gratis billetter til LIGNA med LINDLARSEN

Så er opbygningen til Ligna i fuld gang

For HOLZ-HER er "Nesting" ikke nyt !

Lejer til stål- og metalindustrien

Ses vi på Ligna 2019

Mød Gibotech og CMS på Ligna

HOMAG Danmark inviterer til Åbent Hus

Halvér støjniveauet i produktionen ved at installere nye blæsepistoler

Skal du bygge en træterrasse?

Flex Trim er klar med 2 nyheder på LIGNA

Effektiv pakkeproces i træbranchen

KTR ROTEX ® koblinger

Tæt samarbejde mellem Zeni Arkitekter og Keflico A/S omkring krydsfinér til...

Gratis guide til EDI

Send til en kollega

0.189