23948sdkhjf

Krisen skaber nye boligtrends

Der blæser nye vinde, når det kommer til danskernes valg af indretningsløsninger.
Det nye buzzword inden for boligindretning er genopretning.

Det mener man i hvert fald hos Paustian, hvor man har mærket nye prioriteringer blandt kunderne i kølvandet på krisen.

Væk er samtalekøkkenet og fladskærmen af nyeste model. Det iscenesatte hjem lever dog videre, men det er i en ny efterkrise-forklædning:

- Redebyggerne er i gang igen og de er ikke mere så flakkende. De inviterer mere hjem og holder sig indretningsmæssigt langt væk fra det ekstravagante og flashy. De lægger vægten på funktion, velvære og komfort og de er ikke bange for luksus. Hvis budgettet ikke er til det hurtige forbrug, sparer de op - og køber det bedste, siger Susanne Meyer, marketing- og kommunikationschef hos Paustian, til Pleasure.dk.

Læs mere og se bud på de nye trends i artikel på www.pleasure.dk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078