23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

Markedsføring på nettet styrkes under krisen

Når pengene er knappe vil man vide, hvad man får for dem. Krisen vil medføre vækst i målbare annonceringsformer på nettet, siger digital tænketank.












Tænketanken Digital Udfordring forventer, at virksomhederne i stadigt stigende omfang vil benytte sig af internetannoncering og E-handel for at reducere omkostningerne til salg og markedsføring. - Ved en bannerannonce kan man direkte måle, hvor mange brugere der klikker sig videre til produktet, og hvor mange der køber det. Krisen vil medføre en vækst i målbare annonceringsformer, siger Christian Godske, digital evangelist, Mediacom til Berlingske. Den digitale tænketank forventer samtidig, at der i virksomhederne vil være øget fokus på etablering af E-handel med det mål at sænke salgsomkostningerne generelt. Tænketanken består af Christian Peytz, FDIM; Ulrik Falkner Thagesen, Mediacom; Thomas Madsen-Mygdal, Social Square samt Sofia Arhall, Cococo.

Kilde: Berlingske Business

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063