23948sdkhjf

Se billederne: Derfor lukkede Normann i halvanden måned - og åbner igen

I godt halvanden måned har lyserødt folie dækket vinduerne til Normann Copenhagens flagskibsbutik ved Trianglen i København, og en gennemgribende renovering har fundet sted.

Fredag aften genåbner butikken "som et eksperimenterende og kunstnerisk univers i børstet stål, livlig terrazzo og vilde farvekombinationer," fortæller designhuset.

- Vi vil gerne give besøgende følelsen af at bevæge sig rundt i en kunstinstallation. Vi har leget med kontrasten mellem det varme og det kolde i et nutidigt interiørbillede, der er skabt med respekt for nogle meget bevaringsværdige lokaler, siger designer Hans Hornemann, der sammen med Normann Copenhagens brandmanager Britt Bonnesen har konceptudviklet og tegnet det nye showroom.

For designeren har det været vigtigt at bevare rumfornemmelsen i det, der engang har huset en biograf. Men samtidig har han ønsket at bruge podier og flytbare vægge til at skabe mere intime miljøer indenfor, som kunderne kan gå på opdagelse i.

Der er åbningsreception fredag i tidsrummet 17-21.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063