23948sdkhjf

Designvirksomhed skal sikre vækst hos møbelkæde

Nyt stilkoncept skal guide kunderne og samtidig adskille Idémøbler fra konkurrenterne.
Urban , Upnordic , Global , Deluxe og Casual er betegnelserne for de stilarter, som fremover skal være gennemgående for hele Idémøblers omfattende varesortiment.

Stilarterne skal guide kunderne til nemmere at finde det foretrukne møbel og samtidig gøre varehusenes afdelinger mere overskuelige og indbydende.

Bag det nye koncept står designvirksomheden Hothouselab, der udvikler konceptløsninger til livsstilsorienterede produktions- og detailvirksomheder. Designhuset har brugt cirka et år på opgaven, og konceptet er udviklet på baggrund af en grundig analyse af alle Idémøblers varegrupper.

Hos Idémøbler ser man med stor forventning frem mod implementeringen af det nye koncept:

- Det her er første skridt i den rigtige retning. Vi har så store bolighuse, at vi har mulighed for at have mere end én stilart. Vi kan ikke nøjes med egetræsmøbler eller sort højglans. Vi grupperer møblerne, så det bliver mere overskueligt og forhåbentlig inspirerende, siger adm. direktør Mikael Thinghuus til Børsen.

Kilde: Børsen

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094