23948sdkhjf

Kvik søger international profil

Køkkenkæden går efter en marketingdirektør med væsentligt større udsyn end Danmark.
Den danske køkkenproducent Kvik har øget væksten med op til 50 procent på flere af sine 10 markeder i Europa.

Når stillingen som marketingdirektør bliver ledig i juni, er det derfor en internationalt baseret person, som adm. direktør Jens-Peter Poulsen er på jagt efter.

- Vi er de seneste år gået fra at være køkkenproducent til at være et internationalt designbrand, og den position vil vi udbygge yderligere de kommende år. Derfor går vi målrettet efter en internationalt funderet marketingdirektør af den helt tunge slags, der kan understøtte Kviks massive vækst i udlandet. Vi er allerede i dialog med potentielle kandidater, men vi venter gerne på den helt rette, siger Jens-Peter Poulsen.

Stillingen bliver ledig, når den nuværende marketingdirektør, Kasper Granat, stopper ved udgangen af maj for at tiltræde en tilsvarende stilling hos energiselskabet Verdo. Den nye
marketingdirektør kommer til at stå på toppen af det succesfulde fundament, Kasper Granat sammen med den øvrige ledelse har opbygget de seneste tre år. Og der er ingen tvivl om, at han bliver savnet hos køkkenfirmaet i Vildbjerg, selv om Jens-Peter Poulsen havde forudset, at Kasper Granat ville være svær at holde på.

- Kasper Granat har sammen med resten af vores dygtige team nytænkt Kviks marketing- og mediestrategi, især på det digitale plan. Med de resultater, han har skabt, er det klart, at han er blevet en eftertragtet herre i branchen,” siger Jens-Peter Poulsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112