23948sdkhjf

HTH debutterer på Stockholms-messen

Digitale kundekanaler er blandt andet i fokus, når køkkenkæden besøger nordens største møbelmesse.
Det danske HTH-køkken, som ejes af den svenske Nobia-koncern, besøger i år møbelmessen i Stockholm for første gang nogensinde, når Stockholm Furniture Fair holdes i midten af februar.

- Vi oplever, at både forbrugere, professionelle kunder og arkitekter, boligforeninger og entreprenører i stigende grad vil have køkkener med dansk kvalitet og design. Det er primært det minimalistiske og meget stilrene køkken, som er et hit, siger Morten Kyed, markedschef for HTH i Sverige.

På messen vil HTH blandt andet præsentere køkkenkædens nye indretningssoftware. I det hele taget satser HTH stærkt på at sammensmelte butikkerne med onlinemuligheder. Både forbrugere og professionelle vil gerne se og mærke kvaliteten, når de køber på nettet.

- Tendensen er tydelig. I fremtiden køber mange flere deres køkkener på nettet, men de fleste vil stadig gerne kunne se og røre køkkenerne og have ekspertråd i køkkenbutikken. Derfor skaber vi en maksimal synergi mellem onlineverdenen og de fysiske butikker, siger Morten Kyed.

Artiklen er en del af temaet Sthlm FF16.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127