23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

HTHs polske markedsføringsstrategi vinder pris

Direct Marketing Dagen 2008 har netop kåret syv vindere i forskellige kategorier. I kategorien Opmærksomhedsskaberen løb HTH’s markedsføringsstrategi i Polen med sejren.




Polske entreprenører og bygherrer har ikke tradition for at installere køkkener i nybyggerier. Så barrieren var høj, men potentialet stort for HTHs tilbud om totale køkkenløsninger til det professionelle marked. Det kræver en kampagne med vægt bag - helt præcist 40 kg køkkenskab, hvor hver skuffe leverer sin del af argumentationen helt frem til den mobiltelefon, der med ét tryk bringer emnet i kontakt med HTH.



En kampagne, der er svær at komme uden om - og selv om kontaktprisen er høj, er den alle pengene værd. Både i kortsigtet salg og langsigtet kendskab. Ud fra devisen "vis produktet" sidder den ikke bare lige i skabet, men står også øverst på sejrspodiet.










Direct Marketing Dagen hylder målrettede kampagner, der progressivt og idérigt møder forbrugerne og kunderne direkte. Syv virksomheder har netop modtaget priser i syv forskellige kategorier. I kategorien Opmærksomhedsskaberen løb HTH med sejren. Kampagnen medførte en vækst i salget på 30%. HTH har sammen med virksomheden Kunde & Co. udviklet konceptet.

Kilde: Direct Marketing Dagen 2008 - http://www.dmdagen.dk/

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079