23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

Jysk ansætter ny marketingdirektør

Michael Gade får ansvaret for markedsføringen i Lars Larsens milliardkoncern.

Efter fire år som nordic marketing manager i Expert AS, der blandt andet omfatter kæderne Punkt1 og Expert, tiltræder Michael Gade den 3. februar som ny marketingdirektør i Jysk-koncernen.

Michael Gade bliver ansvarlig for marketing i Jysk Nordic, som dækker 18 lande. Her bliver hans opgaver blandt andet at sikre kundeindsigt, udvikle marketingstrategier samt sikre eksekvering.

Michael Gade er uddannet cand. merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus i 1998 og har siden haft forskellige jobs inden for marketing – på bureau, hos Kop & Kande og altså senest hos Expert AS.

Jysk-koncernen satte for nylig regnskabsrekord med en omsætning på næsten 19 mia. kr. og et EBIT på 2,38 mia. kr. i 2012/13. Koncernen har over 2.100 butikker fordelt på 35 lande og forventer at åbne omkring 120 nye butikker i indeværende regnskabsår.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01