23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Wood Supply

Møbelkæde skifter navn og lancerer ny strategi

Sit’n Sleep skifter navn til Booa og tager hul på nyt kapitel, der skal differentiere kæden i et presset midtermarked

Den danske boligkæde Sit’n Sleep får nyt navn og brandidentitet.

Booa er navnet på det nye bolighuskoncept, der med rødder tilbage til 1978 nu skal favne en mere moderne og digitalt funderet tilgang til boligindretning.

Den strategiske repositionering markerer et opgør med branchens ensartede udtryk og imødekommer forbrugernes ændrede købsadfærd. Det skriver møbelkæden i en pressemeddelelse. 

- Booa skal være et bolighus, der favner hele Danmark ved at kombinere en lokal forankring i provinsen med den bredde og dynamik, vi ser i storbyerne. Med en styrket digital platform kobler vi de fysiske butikker med et community for interiør- og indretningsinteresserede, udtaler René Fleming, der er adm. direktør.

Det første Booa-bolighus åbner i Aalborg 10. oktober, hvorefter navneskiftet rulles ud i resten af kæden, herunder byer som Ishøj, Aarhus, Herlev og Hillerød. 

En times kørsel

Med målsætningen om at være tilgængelig for alle danskere inden for en times kørsel kombineret med en digital platform, der skal fungere som både butik og community, sigter Booa mod at skabe en differentieret position i et konkurrencepræget marked.

Navneskiftet handler ifølge virksomheden om mere end blot visuel identitet – det er et led i en bredere strategi for at styrke tilstedeværelsen i et marked præget af stigende onlinehandel og krav om både inspiration og fleksible købsoplevelser.

- Mit succeskriterie er at se vores dygtige medarbejdere omfavne Booa som et brand, de kan være stolte af, og at se kunderne forlade butikkerne med et smil. Når vi når dertil, ved vi, at vi har skabt en platform, der kan vokse og indfri sit potentiale, udtaler René Fleming.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.016