Nordiske Medier oplever stor digital vækst og har ambitioner om at udgive de stærkeste erhvervsmedier i Norden. Det kræver de bedste platforme.
Derfor tager vi nu et vigtigt skridt i vores digitale rejse med et nyt design og en effektiv, brugervenlig platform.
I designprocessen har vi lyttet til vores dig som bruger. Målet er at gøre det lettere og hurtigere at finde de historier, temaer og indsigter, som du har brug for i din travle hverdag.
Med det nye design får du derfor:
- Højere brugervenlighed – et enklere menu-design og tydeligere struktur
- En forbedret læseoplevelse – artiklerne er mobile first og optimeret til alle skærmstørrelser
- Hurtigere adgang – målrettet arbejde med loadhastigheder, så nyhederne åbner hurtigere
- Find hurtigt vej - søgefunktionen er flyttet til toppen af siden, da den er en af de mest anvendte funktioner
Sagt med andre ord: Vi håber, at læseoplevelsen nu bliver bedre.
Der er også forbedringer at hente, hvis man er annoncør hos os.
Forbedringer for både læsere og annoncører
- Medlemsnyheder bliver fremhævet
- Annonceformater som kampagnebannere er blevet sticky og dermed mere synlige på desktop
- Profilvisninger for medlemmer tæller nu også med, når logoer vises i karruseller – hvilket øger værdien for annoncører og samarbejdspartnere
Kontakt os gerne, hvis du oplever fejl, har inputs til yderligere forbedringer o. lign.