23948sdkhjf

BoConcept og Smart fortsætter samarbejdet

Bilproducenten sætter sin særudgave i serieproduktion og bringer BoConcepts møbler med på international bilmesse i Frankfurt.
Efter mere end to års forarbejde lancerede BoConcept og bilproducenten Smart tidligere på året bilen ”smart fortwo BoConcept signature style” og en matchende kollektion af BoConcept-møbler og accessories.

De to virksomheder tager nu samarbejdet et skridt videre, idet Smart – i øvrigt for første gang nogensinde – sætter en særudgave i serieproduktion. Bilen lanceres på den store internationale bilmesse IAA i Frankfurt am Main i september – indrammet i en kulisse af BoConcepts ”Smartville”-møbler. Flere end 900.000 besøgende fra 105 lande gæstede den seneste IAA-messe i 2011.

Det succesrige samarbejde mellem de to virksomheder handler således om andet og mere end nye bilmodeller og møbelkollektioner. Ifølge Mai-Britt Flyvholm, der er marketing manager hos BoConcept, er det først og fremmest historien om progressiv markedsføring målrettet nye kundeemner i en fælles målgruppe:

- Resultatet er adgang til tusindvis af nye kunder, og et øget kendskab til BoConcepts brand i alverdens metropoler, siger hun.

Fredag i denne uge er Smart og BoConcept på spil i København som led i Smarts ”Tour de Urban”. Her omdanner kunstneren Helle Mardahl Nytorv til sit atelier med ”Smartville”-kollektionen og ”Smart fortwo edition BoConcept” som hovedingredienserne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11