23948sdkhjf

Nordjyske nyansættelser skal højne vinduesviden

Montørers og byggecentres viden om Outlines produkter skal højnes gennem tre nyansættelser

Vinduesproducenten Outline i nordjyske Farsø vil hjælpe kunder til et bedre produktkendskab gennem ansættelse af nye medarbejdere. Tre mand sætter Outline på opgaven.

Janni Christensen er kundecenterchef hos den nordjyske vinduesproducent, og hun betoner vigtigheden af, at dem, der monterer Outlines vinduer, også har den rette viden om produkterne.

- Vi har faste samarbejder med montører i hele landet, som vi gerne vil give endnu bedre forudsætninger, når de håndterer vores vinduer og døre. Derfor vil vi tilbyde dem mere oplæring i vores produkter, så de ved, hvad de skal være opmærksomme på, når de hjælper med en serviceopgave. På den måde kan vi afhjælpe problemet hurtigere, når vi står ude ved kunden. Målet er også at vi bliver bedre til at reparere i stedet for at udskifte et helt vindue, fortæller Janni Christensen i en pressemeddelelse.

Bygma i Kolding er et af de byggecentre, som drager nytte af Outlines nye tiltag. Her er Chris Hollænder salgschef, og i Kolding er oplevelsen, at spørgsmål om og løsninger på konkrete installationsproblemer finder en hurtigere løsning med rådgivende producentmedarbejdere i ryggen.

- Foruden salget er god service noget af det vigtigste, for det er et udgangspunktet for at lave en handel igen. Det gælder særligt ved reklamationer, hvor kunden skal opleve, vi tager hånd om sagen med det samme. Der er vores leverandører heldigvis gode til at supportere os, og det gælder også Outline, som altid er meget specifikke i deres svar, så kunden får en oplevelse af, at de bliver hjulpet, og så er Outline hurtige og effektive til at finde løsninger, siger Bygma-chefen Christian Hollænder.

De tre nye medarbejdere hos Outline hedder Johnny Hansen, Jonas Ladekjær Nielsen og Mikkel Bang Johnsen. Johnny Hansen og Jonas Ladekjær Nielsen skal stå for produktoplæring af montører i marken, og Mikkel Bang Johnsen er ansat som teamleder, og han skal højne serviceafdelingens hjælp til kunder.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.047