23948sdkhjf

Tvis Køkkener stiller skarpt på brandingen

Holstebro-virksomheden opruster med ny brand manager, der er hentet i Multiform.
TMK, der er selskabet bag Tvis Køkkener og Svane Køkkenet, har gennemgået en positiv udvikling de sidste par år, senest med en omsætningsvækst på 20 procent i 2012.

Næste skridt bliver øget fokus på branding, og til at løfte den opgave har TMK ansat Kamilla Giandrup som ny brand manager. Hun har de sidste par år arbejdet på at skærpe Multiforms profil som highend brand og får nu til opgave at øge Tvis Køkkeners synlighed i midtersegmentet.

- Vi ønsker at forstærke den positive udvikling ved at øge kendskabet til Tvis Køkkener og udbygge forhandlernettet, siger kædechef Jesper Valentin, Tvis Køkkener.

Et stærkt lokalt forankret forhandlernet er udbygget i Danmark gennem de seneste 2-3 år, og aktuelt planlægges åbning af yderligere butikker i strategisk vigtige byer. I Norge, hvor Tvis for et par år siden overtog en række forhandlere fra en anden kæde, er væksten også positiv, og kæden har fået godt fat i det norske marked, fortæller Jesper Valentin.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078