3 dage efter brand er ventilationsanlæg klar igen!
Ældre anlæg udgør altid en risiko for fejl og nedbrud, men heldigvis er hurtig og effektiv servicering af anlæg med til at forhindre de fleste nedbrud. Men tirsdag den 11. juni opstod der brand, som kunne have haft store økonomiske følger for produktionen hos PM interiør, men allerede 3 dage efter branden var anlægget klar igen!
I tirsdags opstod er brand hos PM Interiør A/S, og de ringede heldigvis straks til os. Allerede samme eftermiddag troppede vores senior serviceprojektleder Henrik Manø op på stedet, for at lave en inspektion af ventilationsanlægget og omfanget af røgskader osv.
Onsdag kom 2 montører og klargjorde anlægget til de nye filterposer, og allerede torsdag blev de installeret, så produktionen kunne genoptages hurtigst muligt. 💪👌
Hurtig respons tid betyder færre omkostninger for en produktion, hvis nu der skulle opstå problemer, og vi er stolte af at PM Interiør A/S valgte at ringe til netop vores serviceafdeling for at få hjælp i en stresset situation 🙏👏
Nu skete branden en tirsdag, men selv hvis det var sket en søndag havde PM Interiør A/S faktisk mulighed for at ringe til Technor, da vi har en vagttelefon. Det betyder at virksomheder kan ringe udenfor normal arbejdstid og få hjælp hvis ventilationsanlægget pludselig går ned, og man står og skal bruge akut hjælp.
Dage og endda bare timer hvor anlægget ikke virker, kan have store økonomiske følger for en virksomhed, da down time koster penge, og manglende ventilation i nogle tilfælde kan have direkte skadelig virkning på medarbejderne i produktionen.
Læs mere om servicering af anlæg og vigtigheden deraf lige HER
Du kan læse PM interiørs opslag på LinkedIn HER