Ny B2B-løsning fra CORNATOR øger effektiviteten og forbedrer kundeservicen hos Cane-line!
Den nye B2B-webløsning fra CORNATOR er unik og giver brugeren mange fordele.
Den nye B2B-webløsning fra CORNATOR er unik og giver brugeren mange fordele. Ikke alene på grund af det faktum, at B2B og Microsoft Dynamics NAV er integreret i én og samme løsning, hvilket sparer brugeren for dobbeltindtastning, men også fordi det på mange måder er med til at øge kundeservicen. Møbelproducenten Cane-line er én af dem, der har fået den nye B2B-løsning, og de har på kort tid tydeligt kunne mærke den øgede effektivitet og hurtigere service.
Økonomichef ved Cane-line, Anette Muus, betragter dette som første skridt mod endnu højere effektivitet samt muligheden for at give kunderne et endnu mere brugervenligt system.
Læs hele historien om CORNATOR og Cane-line på www.cornator.com.
Ønsker du at vide mere om TRIMIT Møbel og CORNATOR er du også velkommen til at kontakte account manager Claus Bräuner på tlf.: 60184477