23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Få en logistikpartner med fingeren på den digitale puls

Hos PostNord Logistics arbejder vi dedikeret med, at skabe digitale værktøjer som giver vores kunder muligheden for at reducere tid og omkostninger forbundet med deres forsendelser.

Hvorfor?

Fordi vi har en mission om at styrke det sidste led i vores kunders forsyningskæde, og sikre at denne del bliver så tids- og omkostningsreduceret som muligt - naturligvis uden at gå på kompromis med muligheden for fleksibilitet og leveringskvaliteten. Dette øger nemlig kundernes konkurrencekraft i deres respektive marked.

På baggrund af denne mission har vi udviklet vores kundeportal og logistikværktøj med navnet ”Min Side” til de af vores kunder, som sender paller og gods. Det har en lang række fordele for dig, hvis du vælger at blive kunde hos os:

Spar tid ved at booke dine godsforsendelser nemt og enkelt

Når du bliver kunde i PostNord Logistics får du adgang til ”Min Side”. Her finder du et hav af forskellige funktioner og rapporter baseret på lige netop din virksomheds logistikhistorik hos os. Samtidigt får du adgang til en nem og enkel bookingfunktion, der gør det muligt at planlægge dine forsendelser 24 timer i døgnet og uafhængigt af åbningstiden af vores kundeservice. Du kan desuden booke til afhentning lige når det passer dig.

Optimér din kundeservice og øg værdien af købsoplevelsen

En af de mest anvendte funktioner på Min Side er track & trace, hvor din kundeservice kan tjekke status på igangværende forsendelser og på den måde besvare eventuelle henvendelser fra dine kunder.  Det betyder at din kundeservice hele tiden har det store overblik, og dermed forudsætningen for at yde den bedste service. Udover dette har du via bookingfunktionen også mulighed for at tilføje ekstra serviceydelser til dine forsendelser, der kan gøre modtagelsen af varen til en ekstra god kundeoplevelse og derigennem give en forøget chance for et genkøb hos din kunde.

Gør dine logistikprocesser og forecasting skarpere

Med Min Side ønsker vi at skabe transparens i vores samarbejde med dig som kunde. Det betyder bl.a., at du kan se kvalitetsstatistikken for alle leveringer af dine forsendelser. Dvs. at du får en oversigt over, hvor stor en procentdel af dine forsendelser, der leveres som aftalt. Udover denne rapport får du også adgang til en kvalitets- og forsendelsesstatistik. Denne kan være yderst brugbar i forhold til at forudse kommende sæsoners aktivitet. Dette hjælper dig med at forecaste mere præcist og sikre den mest optimale ressourceallokering.

Få overblik over dit palleregnskab

Ikke at have overblik over sit palleregnskab, kan koste rigtig mange penge. På Min Side giver vi dig derfor et digitalt overblik over din palleudveksling, så du hele tiden har overblik og kontrol.

En platform i konstant udvikling

Den digitale udvikling står aldrig stille, og det gælder også ”Min Side” platformen. Jesper Nybro Lindqvist, der er chef i Business Development hos PostNord Logistics fortæller:

- Hos PostNord Logistics går vi skridtet ekstra for at give vores kunder den bedste oplevelse. Det betyder, at vi lytter til vores kunders behov og ønsker for løbende at kunne udvikle Min Side til at kunne imødekomme disse. Vi oplever en øget interesse for de værktøjer, vi stiller til rådighed, og vi glæder os over at kunne hjælpe vores kunder til at optimere deres forretning.

Vil du også have adgang til de mange fordele?

Alle kunder, som sender paller og gods med PostNord Logistics, får gratis adgang til Min Side portalen. Derfor er det første skridt mod at blive kunde, at indhente et uforpligtende tilbud på dine forsendelser.

>> Tilbuddet henter du her.

Har du brug for at vende dit behov med vores logistikkonsulent, så står Anders Ringive klar for dialog og tilbud på anders.ringive@postnord.com eller på +45 52 28 98 70. 

PostNord Logistics A/S
Ullsvej 1
4600 Køge
Køge Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20148586
P nummer: 1023365975

Kontaktperson

Daniela Kjær
Head of marketing & communication
+45 52289998 daniela.kjaer@postnord.com

Send til en kollega

0.047