23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Sådan tilføjer vi værdi til din forretning

Når PostNord Logistics indgår palle- og godsaftaler med vores kunder, så er det afgørende at vi kan tilføje værdi til deres forretning. Det gør vi ved at udvikle og eksekvere på en transportløsning, som matcher kundens behov.

Sådan tilføjer vi værdi til din forretning 

For PostNord Logistics er det vigtigt, at du lykkedes med din forretning og formår at give dine kunder en god oplevelse. Når vi spørger vores kunder, hvordan vi kan tilføje værdi til deres forretning så er følgende elementer vigtige: 

  • Overholdelse af leveringstidspunkt for forsendelser
  • Gennemsigtighed og løbende orientering 
  • Fleksibilitet i booking og transportløsninger

Kan du nikke genkendende til disse behov, og søger du det samme? Så læs videre og bliv klogere på, hvordan vi imødekommer dem;

Overholdelse af leveringstidspunkt

Hos PostNord Logistics kan vi altid dokumentere en høj leveringskvalitet på vores 2,5 millioner årlige palle- og stykgodsforsendelser til hele Norden. Faktisk kan vi dokumentere det helt ned til den enkelte kunde og forsendelse. 

Gennemsigtighed fra start til slut

Som palle- og godskunde får du adgang til din egen digitale platform ”Min Side”. Herfra kan du se statistikker over dine igangværende og tidligere forsendelser, følge med i Track & Trace, se fakturaer og foretage en ad-hoc booking. Det er også fra denne platform, at du kan se den specifikke leveringskvalitet på netop dine forsendelser. Du kan derfor altid følge med i dine aktiviteter, og løbende danne dig et overblik. 

Det samme kan dine kunder. Med PostNord appen kan dine kunder få løbende notificering om din forsendelse, samt se hvornår forventet levering finder sted. 

Fleksibilitet i transportløsninger

Hos PostNord Logistics har vi fuld forståelse for, at dine transportbehov ikke er en ”one size fits all solution”. Derfor har vi udviklet en lang række ekstra services, som nemt kan til- og fravælges, når du sender paller og gods til Danmark og hele Norden. Dette kunne eksempelvis være:

  • Tidlig levering før kl. 9.00 eller før kl. 12.00
  • Afhentning og levering af farligt gods
  • Genudbringning hvis modtager ikke træffes på afleveringstidspunktet
  • Indbæring hvor vi bærer pallens indhold eller gods ind hos modtager
  • Udvekslingsordning på godkendte paller

Skal det gå ekstra stærkt, kan vi afhente forsendelser i alle storbyer indenfor 30 minutter og levere direkte med PostNord Kurer og Ekspress. Vi kan også hente dit gods om eftermiddagen, transportere det om natten og levere inden kl. 7.00 næste morgen med PostNord InNight. 

Er dine behov komplekse, og kræver mere end blot en række tillægsydelser, så udvikler vi gerne et skræddersyede transport set-up, som imødekommer dine behov. Vores mange specialister sidder altid klar til at hjælpe. 

Er der noget vi skal hjælpe dig med? 

Skal vi se nærmere på din nuværende logistikløsning, og komme med vores bud på hvordan et samarbejde med PostNord Logistics kan tilføje værdi til din forretning? Så tøv endelig ikke med at kontakte vores specialist Kim Hedegaard på kim.hedegaard.andersen@postnord.com eller på +45 52297879

PostNord Logistics A/S
Ullsvej 1
4600 Køge
Køge Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20148586
P nummer: 1023365975

Kontaktperson

Daniela Kjær
Head of marketing & communication
+45 52289998 daniela.kjaer@postnord.com

Send til en kollega

0.062