23948sdkhjf

Her går det ikke så godt for Jysk

Jysk stormer frem på en lang række markeder, men ikke på alle. En satsning i Kina, som startede i 2010, er langt fra blevet indbringende.

Det skriver Jyllands-Posten.

De kun 15 butikker, som det samlet er blevet til siden indtoget, giver samlet et tab.

- Vi må fortsat have penge med hjemmefra for at være på det kinesiske marked. Vi lærer hele tiden og har også sendt et par nye chefer fra vores organisation i Europa derud for at forsøge at få fart i det, siger adm. direktør Jan Bøgh, Jysk Nordic, til Jyllands-Posten.

Konceptet i Kina er blevet ændret fra store til mindre butikker, som har fokus på skandinaviske produkter til soveværelset.

Jysk fortsætter dog med at have fokus på Asien. Erfaringerne fra Kina skræmmer ikke, siger Jan Bøgh til avisen.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14