23948sdkhjf

Carl Hansen tester online-koncept i Japan

Japanerne har taget godt i mod det nye koncept.
I det seneste halve år har Carl Hansen & Søns japanske datterselskab testet et nyt online-koncept. Og selvom webshoppen kun er i sin vorden, så har japanerne taget godt i mod konceptet, fortæller chef for Carl Hansen & Søns japanske aktiviteter Henning Rosted til danishfurntiure.dk.

- Nogle kunder besøger vores fysiske butik for at stifte nærmere bekendtskab med produkterne for derefter at bestille dem på nettet senere, siger Rosted og tilføjer:

- Det kan de gøre i ro og mag hjemme. Vi ser ofte, at ordrene kommer uden for vores officielle åbningstid. E-butikken er altid åben. Desuden giver vores webportal mulighed for at fordybe sig i produkterne og designernes historie, hvilket styrker vores brand. Jeg tror også, at folk føler sig trygge ved at handle direkte med producenten.

Webshoppen tilbyder udelukkende varer, som Carl Hansen & Søn lagerfører i Japan, hvilket er 20 unikke produkter, der kan bestilles i flere varianter. Derudover tilbyder shoppen brugsgenstande som tæpper designet af Naja Utzon, træfigurer af Kay Bojesen og produkter fra Georg Jensen.

Japan er Carl Hansens største marked uden for Danmark og salget er vokset 37 procent over de seneste 12 måneder.

Originalartikel
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.171